You know I hate this, cuz' it was meant for her

Så har man tagit studenten. Jippie! Fast ja, det är väl inte riktigt lika mycket wow-känsla nu som det var i onsdags... Galet kul dag var det i alla fall =) Började med champangefrukost i Svandammen med hela klassen, i ösregn, kunde börjat något bättre, men vi envisades ett tag och hann få i oss vår champange i alla fall :P Sen gick vi in i skolan och så blev vi fotograferade, efter det fick vi lite tid att döda innan lunchen, trerätterslunch till och med =) Gott var det! efter det satt vi i klassrummet med Ingelalalala ett tag, sen aulan, musik, sång och rektorstal, och stipenduim som delades ut. Efter det, vad vi alla hade väntat på! Utspringet! Kul det med, bäst av allt var att det var sol ute, och att jag inte ramlade ner för trappan ;) Sen var det äntligen dax för flaket, så okej, det var väl egentligen det alla väntade på! Åka flak måste fan vara det roligaste jag någonsin gjort! Tre timmar senare, öldränkt och illaluktande var det dax för mottagningen, var där ett par timmar och sen åkte vi in till stan för att gå på slutskivan på April.
På fredagen blev det 2 studenter parallellt (eller egentligen 3 :P) Lördags kommer jag inte ens ihåg(?) Igår vart det lite shopping och röstning å titta på valvakan tills jag somnade som ett litet barn...

Idag såg jag min finaste på tomten, hon gjorde mig lycklig =) =)

Du ska veta att jag saknar dig
det finns känslor som aldrig tar slut
du ska veta att jag inte glömt
det finns bilder som aldrig suddas ut
en del av mitt hjärta
kommer alltid slå för dig


Skriv nått!

Skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0