Klantskalle

Blev en utflykt till stan idag, skulle kolla upp ett jobb mamma hittade igår, klant som jag är lyckades jag glömma mitt cv, bajs på det! Får åka tillbaka imorgon istället, nu är jag något så sjukt trött! Vilket jag inte kan förstå varför...
Har mailat till gamla medryttarhästen också, eller ja, ägaren så klart, ska försöka börja rida igen innan jag går sönder! Det är verkligen något jag saknar, jättemycket! Så om jag lyckas fixa jobb och häst nu snart, kanske jag kan börja andas igen. Det vore inte helt fel om man säger så...
Nej nu ska jag sätta mig och få mitt cv och personliga brev perfekta ;) Sen blir det nog att glo på Family Guy tills pappa får arslet ur vagnen och kommer fram till att jag har rätt i att vi borde beställa pizza =)=) Vi har endå ingen mat hemma, han har varit ledig hela dagen men endå inte handlat, iaf inte till oss, bara farmor :P



Studentblommor och studentglas i mitt fönster, Fy fan vad jag fortfarande är bra! =)

Skriv nått!
Postat av: Y

jag som höll tummarna och allt...å så glömmer du ditt cv...ajaj

2009-06-12 @ 17:21:10

Skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0