Betyg och shopping!

Precis hemkommen från skolan och Vällingby. Skulle möta klassen i skkolan för å hämta ut betygen, alla andra fick sina slutbetyg, inte jag =( Ser väl helt okej ut, med tanke på att jag knappt varit i skolan alls sen början på december :P Mest VG, några G å några MVG, 3 IG å två kurser som saknas helt från pappret, men IGna å dom andra två betyglösa är ju dom kurser som jag inte läser försän till hösten så det är inte så illa som det låter :P Efter att vi hämtat betygen åkte vi som sagt till Vällingby, Therese ville köpa glas för hon hade fått presentkort på Duka, lite försent kom vi på att Duka i V-by bytt till Inspiration, så det gick inte så bra :P Men hon (jag) hittade hennes älskade klänning i rätt storlek så hon vart nog nöjd endå =) Själv tänkte jag hålla hårt i mina pengar å ha lite kvar till Ludvika, men så blev det ju så klart inte :P Hittade ju underkläder jag ville ha plus ett halsband som var jättegulligt OCH på rea, hur ska man kunna motstå det? Blev även ett besök på apoteket (gissa vad jag köppte där...) men det får pappa betala (A)
Nu borde jag hoppa in i duschen, Fredrik skulle komma å hämta mig om en timma, han mutade mig med cola, så vad ska jag göra? Tänkte ta med mig Gåtornas palats så kan jag läsa den medans han glor på sitt älskade Sverige som kommer förlora mot Malta ikväll HAHA



Jag tycker om den här bilden, vet inte riktigt varför, men den är fin!




1. Halva klassen när champangefrukosten fick flytta in eftersom att det spöregnade, men vi var glada endå!
2. Jag och min skylt på utspringet
3. Pappa, jag och Mamma på utspringet

Skriv nått!

Skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0