NHL Goooooo Ottawa

nu ligger ja nästan bakis i min säng :P Blev väkt av att S ringde för typ en timma sen. Spännande helg det här. I fredags hade mamma gamarna hemme, så pappa flydde ut med sina gubbvänner och själv var man på party ute på Ekerö. Blev korgen också, eller ja inte riktiga krogen, utan mer en bykrog med oss och fem pers till :P Men det var kul iaf, åtminstonde det mesta. Igår, eller snarare i natt, vart det party i Kallhäll :P Fast inte lika mycket, eller länge. Så nu funderar jag på att ta en dusch och leta fram lite kläder, ikväll bblir det ju NHL :D Och den här gpngen är det Ottawas tur att vinna! Pittsburg vann ju på övertid igår :P
Hmm... Någonting luktar INTE gott här inne, kan bara inte komma på vad det är :P Det kanske är jag ^^ Haha Nä nu ska ja duscha och sen blir det nog slutet på Make me a supermodel som jag inte orkade se klart i natt.

Påminn mig om att jag ska ha med min Canadaflagga till matchen ^^

Fast det är bara för ikväll ;)


Skriv nått!

Skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0